torstai 20. huhtikuuta 2017

Onko tää bloggaaminen enää kiinnostavaa?

Nyt oon seemmoinen fiilis, että on pakko tulla teille tästä kirjoittamaan. Olen seurannut muita blogeja ja vlogeja myös. Omani tuntuu aika pieneltä niihin verrattuna, Myöskin lukija määräni on huomattavasti pienempi. en oikein ymmärrä mik teitä kiinnostaisi lukea, kun en saa mitään vastakaikua lukijoilta tai seuraajiltani, Joka kerta kun teen Q&A  postauksen siihen ei reagoida mitenkään tai yksi ihminen korkeintaan reagoi ja muut vaan käy ja jättää kommentoimatta. Kertokaapas nyt onko tuohon jokin painostava syy miksi blogini on pelkkää ilmaa?.
 Se on bloggaajalle aika rankkaa jos jätetään ringin ulkopuolelle. Ymmärrän että suositut blogit on nii ihania ja mahtavia, mutta se että jätetään muut ulkopuolelle ei ole oikein. Tavalliset bloggaajat ovat myös mielenkiintoisia jos viitsii lukea tekstin kunnolla loppuun menettämättä kiinnostusta blogista. Onko tämä blogi muka noin huono, että liitytään lukijoiksi vaan kuvien tai kivan ulkoasun takia. Nyt toivoisin, ettei tätä nyt oteta niin tosissaan mutta  kun kerta saa vapaasti kysyä tai olla utelias niin olkaa. Ja muutenkin kuvien takia en tätä blogia ylläpidä.
Jos jotakin tiedän niin tiedän sen että tämä on tylsää, kun pyytää lähettämään kysymyksiä missä tahansa some kanavassa niin muutamaa vaan kiinnostaa, se kertoo että minun täytyy alkaa tekemään enemmän tänne asioita ja selkeämmin pyytää ihmisiltä mielipiteitä.
En enhkä tee sellaisia postauksia kun julkisbloggaajat tekee, mutta tää on mun tyyli.
Eikä kyse ole vaan Q&A jutuista vaan muistakin. Blogissani käydään ahkerasti mutta siihen se sitten jääkin. Olen tätä ihmetellyt jo jonkin aikaa.
Jos tänn aijon jatkossa postata niin toivon että myös lukijat olisivat mukana, koska osaksi teidän takia minä tätä blogia ylläpidän ja myös tästä on tullut toinen työ minulle.
Kesällä on tulossa paljon postauksia videon muodossa ja kasvimaan kanssakin aijon videoita tehdä eli tänne tulee myös vlogia. nyt menen jatkamaan vlogin tekoa ja saunomaan. Tulin vain purkamaan tämän sydämmeltäni koska tää ärsyttää minua. Kyselkää , antakaa palautetta, niin tiedän mitä teen toisin. Kommentoikaa, keskustelkaa. olen puhunut KIITOS!

5 kommenttia:

  1. On hyvä kysyäkin asiasta. Itsekin välillä ihmettelen samaa. Minulla on aivan oma tyylini ja vain "taidetta" ei ne vedä lukijoita kuten jotkut lifestyleblogit tekevät. Mutta olen päätynyt siihen että teen omaa tyyliä ja olen kiitollinen jos joku katsoo edes ja jos vielä kommentoikin se vasta hienoa on. Mutta myös noissa kiinnostavimmissa blogeissa ei ole niinkään paljoa kommentointeja. Kommenttien jättäminen on muka hankalaa, ei se tarkoita että blogi on huono, näin on vaan näköjään tapana. Blogia katsotaan äkkiä ,luetaan se postaus ja siirrytään toiseen blogiin joita seuraa. itse seuraan todella monia blogeja ja en pysty millään jättämään aina kommenttia,mutta teen sen edes joskus.Näin se vaan on. Kommentointi on hienoa mutta ei siihen ole aina aikaa,ei joka kerta. Entä sinä, montaa seuraat? Voitko kaikkiin antaa postaukseen kommentin? Ja tosilla on todella nopea postaus vauhti, ei edes pysy mukana kun tulee uutta tietoa, se on hyvä, mutta vielä vaikeampaa antaa kommenttia. Hyvä kun kerkiää lukemaan.
    Ja sekin on totta että oma tyyli on löydettävä ja se pidettävä, ei muita matkimalla. Ja vielä yksi asia, monet noista suosituista blogeista tekevät yhteistyötä jonkun firman kanssa, saavat alennnuksia, arvontoja jne ne tuovat lukijoita lisää tottakai. Se tavallinen blogi se on se mitä tuot esiin ihan itse. Mielekästä asiaa, uutta tietoa, uutta näkövinkkeliä, näillä yritän itse selvitä eteenpäin. Ja blogisi on vielä nuori. Muutaman postauksen olet tehnyt. Ei minulla ollut näin montaa lukijaa kun aloitin. Vuosia vienyt että sain mitä on nyt.Ja jos on liian pitkä väli postauksiin sekään ei ole hyvä asia, jää muiden postauksien alle.Ja jos ei itse komemntoi, ei muutkaan herkästi, näitä syitä nyt on. Tsemppiä sinulle kuitenkin eteenpäin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä blogi on kylläkin ollut minulla pian vuoden , joten ei tää nyt mikään uutukainen enää ole. Kun tei tuossa alku vuodesta uudistusta niin poistinn kaikki viime vuoden postaukset, siinä syy miksi postauksia on vasta 5. :D Mutta kiitos palautteestasi.

      Poista
  2. Hyvä postaus! Mietin itse oman lifestyleblogini osalta samaa. Se on massasta poikkeava, ainakin mielestäni ja minun näköiseni. Koirablogini sen sijaan saa huomiota. Mä itse vasta löysin sun blogin ja liityin samantien lukijaksi, koska tykkäsin :) Jos lärään postauksia kännykällä, niin silloin en kommentoi ja asia unohtuu, kivikautinen luuri. Niin vähän aikaa oon ollut lukija, että lukijaa osallistavia postauksia en oo huomannut, esim. just q&a.

    Minä ainakin mielelläni luen tätä, sillä kasvimaa asiat ym kiinnostavat minuakin, etenkin videot ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava kuulla. Tervetuloa seuraajien joukkoon :) Videota on tälläkin hetkellä tekeillä.

      Poista
  3. Asiaa! Tää kommenttien puute vaivaa aika lailla kaikkia blogeja, ko niitten kulta-aika on sijoittunut sinne vuoteen 2011-2012. Lukijoita kyllä tulee, sekä lukukertoja - mutta siihen se sitten jääkin. Vlogeja kyllä katotaan, mutta niistäkin on valikoitu ns. hyvät hedelmät, loppuihin ei kommentoida myöskään.

    Nykylapset ja -nuoret ovat nykyään muutenkin vlogejen lomassa Instagramin ja Snapchatin kaltaisten pikasovellusten kimpussa. Kaikki heistä eivät enää osaa käyttää tietokonettakaan. :(

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)